Nano-dag 4

Sa jag att jag skulle lugna ner mig? Det är svårt att motstå frestelsen att skriva stafett när man kommit in i en behaglig miljö och lyckas få fram orden som flödar i huvudet. Jag kanske kommer behöva ändra stora delar efteråt.

Det underbara med stafettskrivning är att man inser hur mycket kreativitet man kan tvinga fram på kort tid. Ibland kommer det fram saker som man inte visste fanns i ens huvud. Problemet är bara att vissa av dessa saker inte kan anses vara användbara… sådär i efterhand. Men det får jag ta då. Än så länge flyttar handlingen på och jag funderar nu på… att ta en kopp te innan sängdags.

Antal ord skrivna idag: 41468/50000

Kommentera

