Nanodag-15

Jag har börjat inse hur tyskastudierna påverkar mig. Tyska, ett språk som till skillnad från svenskan använder fler bisatser, har lyckats rota in sig i min hjärna och fått mig att skriva ytterst långa meningar. Intressant, och kanske ett bevis att min tyska börjar bli bättre. Men det ser inte så fint ut för kapitlet som måste skrivas om. I alla fall, det är problem man får ta itu med mycket senare. Först och främst så måste man få ihop en fullständig historia.

Så här långt är jag i alla fall mycket nöjd.

 

Antal ord skrivna: 67207/50000

Kommentera

