Kvidevitt!

*kvittrar*

Ja, nu var det några dagar sedan man uppdaterade. Egentligen skull jag gjort det i helgen, men hade inte tid när jag hade så mycket med uppsatsskrivandet att göra. Kanske känner ni igen den där paniken precis innan deadline? Det är oerhört nervös. Man försöker dubbelkolla alla fotnoter, försöker hitta missar man gjort och samtidigt hinna skriva om saker in i det sista. Nu kan man äntligen börja slappna av och börja tänka på annat… som jag egentligen inte vill tänka på.

Jag hatar verkligen att vänta på saker. Tiden tickar ner till mitten av april och jag är riktigt nervös på bedömningen av själva manuset. Otålig som många andra så vill jag att det ska ske ”NUUU”.

Nu till själva anledningen att jag kvittrar. Jag har nämligen börjat twittra! Just det… till er alla där ute som nyfiket vill veta vad jag pysslar med eller bara tycker det är intressant att läsa flummiga Rebecca-kommentarer, så kan ni hitta mig här: KVIDEVITTT! Det kan hända att jag kvittrar på engelska och japanska, men svarar även på svenska och tyska om det skulle vara så.

Så för er alla som vill höra mig prata (tjöta) ännu mera: KOM IHÅG jag finns på Twitter!

*kvidevitt*

Kommentera

