Mina sockar muar

Ja, detta är ett bevis på att det inte är en modeblogg. Varför? Se bara på sockarna jag har på mig.  I min frånvaro har jag varit lite dålig på att blogga och twittra (låter ganska logiskt i min öron). En orsak har med mina studier att göra och en annan att jag funderar på att sätta igång med arbete lite mer seriöst. Och vad innebär det? Jag har funderat på att börja korrekturläsa manus igen. Vilket kan bli ganska spännande. Men mer om det längre fram…

Och nu kan man undra hur det kommer sig att jag lägger upp en bild med bara ett par sockar? Jo det är relativt enkelt. Någon frågade mig om jag inte ville lägga upp något mer personligt på bloggen. Så här är resultatet. Jag i mina sexiga mu-sockar. Och våga inte säga att de inte är snygga! (De är ruskigt mysiga i alla fall!)

Kommentera

