Första NaNo-dagen 2012

Jag trodde inte jag skulle kunna känna mig nervös inför NaNo-skrivningen under November månad. Oj så fel jag hade. Tio minuter innan startskottet så började pirret. Men direkt när startskottet var igång så skrev det nästan av sig själv. Så efter mina första ord kan jag stolt säga att jag är på god väg att klara 50 000 sträcket.

Det blev en bra början på Monster 3, men kommer definitivt få redigeras. En del missar. Men man måste påminna sig om att det bara är första utkastet.

För den som inte vet vad NaNo är, besök deras hemsida: http://www.nanowrimo.org/

Antal ord: 18672/50000

Kommentera

