Nya uppdateringar

För de som följer min blogg och inte har sett det ännu, så har jag uppdaterat en del saker på sidan:

  • Först har jag fyllt i några nya tävlingar. Se HÄR.
  • Dessutom några nya ”Vinn en bok” tävlingar HÄR.
  • Jag kommer under dagen att snygga till några Sidor-flikar. Om någon har en kommentar eller vill påpeka en förändring, maila mig på: Rebecca.mortberg(at)hotmail.com
  • Länkskafferiet är uppdaterat med bloggar till författare och blivande författare.
  • Nytt för i år är ”Skrivarskola”, där jag sorterar upp länkarna om allmänt skrivande till min blogg så de är lättare att hitta.
One thought on “Nya uppdateringar

Kommentera

