Förlagslista 2017

8 thoughts on “Förlagslista 2017

  1. Du glömde mitt förlag, TiraTiger Förlag, som ger ut fantastik och konstböcker. Du glömde även zenzat förlag, som ger ut historisk fantastik och deckare.

  2. Grissla Media. Gotländsk bokutgivningstjänst samt tjänst åt egenutgivare med lagerhållning, distribution och mycket mer. Grissla.se

  3. Hej!
    Måste först tacka för den här underbara listan. Många blivande författare kommer säkert att få stor nytta av den.
    Jag har läst dina inlägg från tidigare år och är fortfarande häpen över att ha hittat någon som precis som jag är hängiven fantasy-genren så mycket. Det är verkligen trevligt att läsa om din skrivprocess som är väldigt lik min egen och dina varierande boksmaker som inspirerar mig. Hoppas verkligen att du fortsätter på den vägen, för jag är säker på att vi läsare står inför en stor författare (vilket delvis är anledningen till att jag skriver det här meddelandet, för tycker det är häftigt att ha kontakt med författare). Tack igen för det senaste inlägget om förlagslistan och för att du har delat med dig av dina skrivdagar som gör att man kan acceptera att man ibland blir dålig på att skriva.
    Ps. Vet att jag kommenterar inläggen från 2013 lite väl sent, men jag läste inte om dem förrän nyligen.

Kommentera

